Літня мовна школа-2015


Володіння англійською мовою та іншими іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Без англійської мови немає ні сучасної науки, ні вищої освіти. Це також запорука успішної персональної кар’єри.
Тому Городнянська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 взяла участь у загальнонаціональному проекті літніх мовних таборів, який було ініційовано Міністерством освіти та науки України.
Мета проекту – підвищити рівень володіння англійською мовою серед учнів школи, зацікавити дітей, започаткувати моду на вивчення іноземних мов, привернути увагу суспільства до цієї теми.
Літня мовна школа Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 2 працювала на базі пришкільного табору «Джерельце» з денним перебуванням дітей, у якому відпочивали діти соціально незахищених категорій, серед них діти-сироти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, переселенці із зони АТО, обдаровані діти тощо.
Діяльністю літньої мовної школи було охоплено 67 учнів 3-7 класів навчального закладу.
До роботи були залучені 6 вчителів англійської мови (Хоменко С.М., Пилипенко Т.М., Клименко С.І., Коновалова Н.В., Коваленко Л.Г. та БойкоН.П.).
Діти мали можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її в різних формах діяльності.
Кожний день заняття проводилися в кабінеті англійської мови, який обладнаний новітньою технікою, що дало змогу як учителю, так і учням легко й доступно подавати та засвоювати матеріал.
Щоденно згідно складеного плану роботи проводилося по 2 заняття по годині для кожної групи із 15-25 дітей.
Учителі відповідально віднеслися до підготовки даних занять, які здебільшого проходили в ігровій та змагальній формах, використовували можливості кабінетів іноземної мови, застосовували інтерактивні та інноваційні технології навчання, проектну діяльність та технологію співробітництва, широко пропагували роль англійської мови в житті кожної людини.
Заняття були організовані таким чином, що сприяли розвиткові самостійності мислення і вміння працювати в групах, розвивали пізнавальний інтерес, пам`ять, увагу, чуття мови, здібності учнів.
Усі заняття проводились згідно певної тематики та виключно англійською мовою.
На кожен день було визначено тему та вид діяльності.
Пилипенко Т.М. запросила школярів у гості до казки й плідно працювала над драматизацією казки «Дружба». Іншого разу вона повела учнів у заочну подорож по Великій Британії. Заняття проходило у формі вікторини, було переглянуто відеофільм про цю країну, а потім усі складали кросворди. Під час заняття «Наші друзі-тварини» після перегляду фільму діти обговорювали побачене, ділилися враженнями, брали участь у конкурсах.
Дуже сподобалося дітям заняття «Давайте пограємо» та рольова гра «Сап», інсценізація діалогів у масках, перегляд музичного кліпу та виконання рухливих вправ із учителем Бойко Н.П..
Створення альбому про улюблену пору року, проектна робота «Будинок моєї мрії», декламування та складання власних віршів під керівництвом учителя Коновалової Н.В. відкрили дорогу творчості та фантазії.
Рольова гра завжди приваблює дітей, тож інтерв`ю з улюбленим актором (актрисою) та складання своїх оповідань про пригоди секретного агента (учитель Коваленко Л.Г.) привернули неабияку увагу школярів.
Ігрова діяльність «Наші улюблені казки» та складання власної казки, рольова гра «У туристичному агентстві» (учитель Хоменко С.М.) сприяли розвиткові навичок аудіювання, читання, говоріння та письма.
Розучування пісень, проведення гри «Потяг тварин», інсценізація вечора, складання рецептів улюбленої страви (учитель Клименко С.І.) прищеплювали любов до англомовної поезії та виховували позитивне ставлення до вивчення англійської мови.
Слід зазначити, що школярі залюбки відвідували заняття у літній мовній школі, брали активну участь у її роботі, щиро раділи успіхам та перемогам своїх команд, співчували в разі невдачі.
Позитивним є той факт, що саме ігрова діяльність, неофіційна атмосфера, відсутність оцінок пробудили немалий інтерес до вивчення іноземної мови та високу активність у школярів.
Беручи до уваги вищесказане, можна зробити висновок про доцільність подальшої роботи таких мовних шкіл на базі навчальних закладів.
Кiлькiсть переглядiв: 801